niedziela, 14 grudnia 2014

Sylwetka artysty - Agi Jensen Design

" Agi Jensen Design to marka dedykowana osobom ceniącym oryginalność, wygodę i wysmakowaną nonszalancję. Klienci Agi Jensen są świadomi siebie i swojego ciała, zabawa modą to dla nich przyjemność, podobnie jak niepowtarzalny wygląd. Multizastosowanie ubrań sprawia, że mając w szafie choćby trzy części garderoby można stworzyć kilka niepowtarzalnych stylizacji. Agi Jensen inspiracje do stworzenia własnej marki zbierała podczas podróży. Pomysł narodził się w Kopenhadze, ewoluował w Dublinie, a powstał w Warszawie. Agi projektuje zgodnie z własnymi upodobaniami - jest wierną klientką swojej marki i tworzy z nią spójną całość. O balans i spokój ducha pomaga jej zadbać joga i ukochana rodzina. "



Specjalnie dla Ohoo! Style Agi Jensen Design odpowiedziała na kilka pytań: 

Twój najlepszy projekt: 
Pierwszy i najlepszy projekt do którego mam sentyment to kardigan w formie prostokąta, który po autorskich modyfikacjach właścicielek, przemieniał się w sukienkę, tunikę czy narzutkę. Jest to bardzo prosta forma, która daje wiele możliwości. Właściwie bazując na tej formie powstawały później moje kolejne projekty takie jak: płaszcz z napami, płaszcz z kapturem….z czasem dodawałam tylko akcesoria, dodatki i zmieniałam tkaninę. Mój prostokąt królował w moich kolekcjach przez cały rok.

Twoje inspiracje: 
Nie śledzę najnowszych trendów, cat walków, journali modowych. Inspiracje czerpię z podróży, ulicy… Staram sie być wierna własnej intuicji, tworzę rzeczy w których sama chętnie chodzę. Stawiam na wygodę, funkcjnalość i kobiecość.

Twoje największe marzenie: 
Moim największym marzeniem jest niekończaca sie pasja która będzie moja pracą… Chciałabym aby praca zawsze wpisywała sie w moje życie tak żeby każdy dzień przynosił mi szczęście i pozytywne doznania. Chcialabym być otoczona pozytywnymi ludzmi z zaraźliwą dobrą energią. I tak dzień za dniem. Tak abym nie chciała aby ten dzień sie skończył.




Produkty Agi Jensen Design do kupienia w sklepie internetowym Ohoo! Style. Zapraszamy!